2008年8月9日土曜日

Millennium UN Plaza Hotel New York



このホテルも、私が宿泊したときはハイアットだったんですよね。


Millennium UN Plaza Hotel New York

1 United Nations Plz
New York, NY 10017
(212) 758-1234





Offering the best views in the world's greatest city, the Millennium UN Plaza welcomes business travelers, foreign dignitaries and sightseers from around the world to experience the hotel’s signature ambiance and prime location on midtown Manhattan’s trendy East Side.

427 spacious guest rooms and suites
Incredible skyline views from every window
Full-service health club and indoor swimming pool
Year-round tennis at the only indoor tennis court of any New York City hotel
Acclaimed Ambassador Grill & Lounge
Steps from New York City’s Grand Central Terminal
Flexible function space with panoramic views for meetings, events and social gatherings


もう10年くらい前でしょうか。 ここのコンシュルジュの方が日本人で、その頃の女子テニスのヴァージニアスリムス選手権(マジソンスクエアーガーデン)のセレスVSナブラチロワのチケットを手配してくれたりととてもいいホテルでした。 ホテル内にプールがあるのもめずらしかったです。

ちょっと懐かしくなって調べました。

0 件のコメント: